• February 26, 2024 at 2:06 am #4784
    Guadalupe Titsworth
    Participant

    اگر هم اهل شب نشینی و مهمانی هستید، بهتر است از ادکلن‌های لایه لایه استفاده کنید، که نت‌هایشان در مراحل مختلف باز می‌شوند.

    نمایش بیشتر اشتراک گذاری فیسبوک توییتر لینکداین پینتریست اسکایپ مسنجر مسنجر واتس آپ تلگرام وایبر اشتراک گذاری با ایمیل چاپ بعدی را بخوانید

    این ده عطر مردانه، تعدادی اندک از برترین عطرهای مردانه بودند که بین آقایان سخت پسند نیز همچنان رواج دارند و در فروشگاه اینترنتی عطر تینو نیز با بهترین قیمت موجود می باشند. شما چه عطر مردانه ای را به ما و دیگر دوستان معرفی می کنید که همچنان جزو پر فروش ترین های عطر مردانه است؟

    در هر گروه روایح ویژه‌ای وجود دارند که هارمونی خاصی با یکدیگر تشکیل می‌دهند با این تفاوت که هر گروه بویایی ترکیبی از نت‌های مختلفی است.

    مندلیف چیست؟ شرکت مندلیف در حوزه عطر و ادکلن با ماموریت ایجاد رایحه ای ماندگار برای بالا بردن اعتماد به نفس و شخصیت بخشیدن به افراد و انتخاب کالای ارزشمند و منحصر به فرد تلاش می کند.

    ادکلن‌ مردانه اورجینال دسته‌ای از گروه‌های بویایی هستند، که نسبت به عطرهای زنانه از بوی ملایم‌تر و کمتری برخوردارند.

    پایدار، وفادار، دائمی، ثابت، استوار، ثابت قدم، باثبات، ماندگار

    !!). در ارتباط با این عطر تبلیغات زیادی شده ولی وقتی که خریداری شد (حدود۱۷میلیون تومان)اصلا با موارد تبلیغات شده همخوانی نداشت. درضمن ادکلن اصل و از سایت معتبر خریداری شده است.

    امروز: یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ برابر با ۱۸ محرّم ۱۴۴۵ قمری و ۰۶ اوت ۲۰۲۳ میلادی

    از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا می‌تواند ادکلن کاپیتان بلک باشد که محصول کشور فرانسه است. این محصول به دلیل اسانس‌ها و روغن‌های گیاهی بسیار متنوعی که در آن استفاده‌شده است برای چهارفصل شما در نظر گرفته‌شده است. روزهای سرد پاییزی و بهار خود را با کاپیتان بلک می‌توانید متفاوت‌تر از هر زمان دیگری به تصویر بکشید. در سال ۲۰۰۶ ساخت این عطر زیر نظر کمپانی جان وین به انجام رسیده است.

    هر سه با رایحه گل گزینه عالی برای تابستان به شمار می‌آیند.

    یکی از دلایل خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا داشتن امضای شخصی در مراسم و میهمانی هاست، این که یک رایحه خاص یادآور شما در همه جا باشد حس لذت بخشی خواهد بود.

    خرید عمده و گروهی عطر و ادکلن: مشتریان عمده ما در این قسمت به دو دسته تقسیم میشوند: ۱- همکاران و مغازه داران ۲- شرکتها و سازمانهای خصوصی و دولتی

    آدرس: تهران، خیابان بنی‌هاشم، خیابان رحیمی کلور، کوچه تیزقدم، پلاک ۳۵

    If you loved this article and you would like to acquire much more information pertaining to خرید عطر مردانه kindly visit our own web site.

You must be logged in to reply to this topic.

Topic Tags