• March 16, 2024 at 6:17 pm #4888
    Duane Petrie
    Participant

    عطر زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب یکی از انتخاب‌های ایده آل خانم‌ها در فصول مختلف سال است. در واقع آن‌ها به دنبال خرید محصولی هستند که در عین داشتن قیمت مناسب پخش بوی عالی داشته باشد تا بتوانند در شرایط متفاوت از آن استفاده کنند.

    عطرهای این گروه به دلیل تلخی و رایحه خاصی که دارند اغلب مورد پسند آقایان قرار می گیرند. گروه بویایی چرمی از نظر تاریخی، یکی از نخستین روایح در عطرسازی است و در صنعت عطر سازی به قرن ۱۶ بر می‌گردد. ریشه این رایحه تلخ و جذاب، از عطرسازانی شروع می ‌شود که دستکش های چرمی را برای اشراف می ‌ساختند.

    سرآشپز گربه ای که هر شب با لباسی متفاوت با مادرش غذا می خورد!

    مترادف ماندگار: ساکن، مقیم، پایدار، جاوید، مانا، ماندنی

    اسانس میانی : اسطوخودوس , , فلفل صورتی , لامی خس خس , فلفل سیچوان , نعناع هندی ,شمعدانی

    به علاوه بهتر است سعی کنید در آب و هوای مرطوب و شرجی از ادکلن‌ مردانه سنگین استفاده نکنید.

    پایدار، وفادار، دائمی، ثابت، استوار، ثابت قدم، باثبات، ماندگار

    آن هم به این خاطر که طیف بوهای بسیار متفاوتی را پوشش می دهد. به همین دلیل هر کسی با هر سیلقه ای می تواند اسپری آکس خودش را داشته باشد.

    در خصوص نت‌های میوه‌ای هم اغلب از خانواده مرکبات در ترکیب رایحه استفاده می‌شود. در واقع گروه‌های بویایی مرکبات، چوبی، آروماتیک و شرقی نت‌های مناسبی برای این نوع محصولات مردانه هستند. ادکلن های خنک مردانه در این دسته قرا می گیرند.

    آمبر لثر از آن اسپری های خوشبویی است که همه سرها را به سمت شما برمی گرداند. به جرات می توان ادعا کرد که اسپری آمبر لِثِر از تام فورد، یکی از بهترین اسپری مردانه با ماندگاری بالا می باشد. مطالب پیشنهادی : ایده برای کادو شب یلدا داماد

    این عطر مردانه محبوب در سال ۲۰۱۱ زیر نظر کشور فرانسه طراحی و تولیدشده است. اگر می‌خواهید صاحب یک عطر متمایز تلخ و تند باشید ما به شما پگاسوس را توصیه می‌کنیم. نام این عطر برگرفته از یکی از اسب‌های افسانه‌ای یونان باستان است.

    ۱۳ ادکلن مردانه با ماندگاری بالا (بهترین ها برای آقایان جذاب)

    این رنگ مو، یک رنگ بسیار فانتزی و روشن به موهای شما می دهد. این محصول از برند پلت رنگی خاکستری – نقره ایی دارد که برای افرادی که پوست روشنی دارند گزینه مناسبی است، اما باید به این مورد توجه داشته باشید که چون این رنگ بسیار روشن است به یک آرایش گرم و پر رنگ احتیاج دارد تا بتواند بخوبی جلوه کند و خودش را نشان بدهد.

    یکی از معروف ترین اسپری های آکس، فونیکس است که بویی تازه و تا حدودی میوه ای دارد.

    If you have any type of inquiries relating to where and the best ways to utilize خرید عطر مردانه (aranika.com), you could call us at the web-site.

You must be logged in to reply to this topic.

Topic Tags