• February 15, 2024 at 10:14 pm #4511
    Kellie Seal
    Participant

    این عطر مردانه که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی آمریکایی کلوین کلاین تولید شد، از همان سال به یکی از معروف ترین و محبوب ترین عطر مردانه های صنعت عطر و ادکلن مبدل شد. سی کی ایفوریا به عنوان یک عطر مردانه با قیمت مناسب، همچنان از جذاب ترین آیتم های این برند آمریکایی است.

    دقت داشته باشید که این عطر‌ها به دلیل داشتن طبع گرم و معتدل برای فصول مختلف سال مناسب هستند به همین دلیل اگر قصد خرید عطر با ماندگاری بالا و پخش بوی بسیار خوبی را دارید باید به گزینه طبع آن توجه داشته باشید.

    محصولی بسیار خوب و در رده جهانی از شرکت ایتالیایی ریتون، این محصول تمام خصوصیات و ویژگی های یک رنگ موی خوب را در خود دارد و به نسبت کیفیت خود از قیمت مناسبی نیز برخوردار است، از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : کیفیت رنگ خوب، نرم کنندگی مو، میزان آمونیاک پایین، پوشش دهی مناسب و همینطور خاصیت درخشان کنندگی آن اشاره کرد.

    از ویژگی های اصلی این محصول میتوان به : کیفیت رنگ بالا، پوشانندگی بسیار خوب، ترکیبات انواع ویتامین ها، قیمت بسیار ارزان و بصرفه و همینطور کراتین اشاره کرد.

    نکته مهم و قابل توجه در نگهداری عطرها، محل قرار دادن آن‌ها است. مثلا برخی از افراد عطر خود را در توالت و کنار سایر لوازم بهداشتی خود قرار می‌دهند که این کار باعث رطوبت‌گیری عطر و شکستن مولکول‌های آن می‌شود و در نهایت تغییر رنگ و از بین رفتن میزان پخش بوی آن را به دنبال خواهد داشت.

    در انتهای روی تنها بوی کم جانی روی بدن می ماند که آن هم خیلی زود می پرد. اگر هم چنان مایل هستید اسپری استفاده کنید باید مقدار بیشتری از آن را استفاده کنید تا حداقل تمام روز کاورتان کند.

    پایدار، وفادار، دائمی، ثابت، استوار، ثابت قدم، باثبات، ماندگار

    اگر از عطر همیشگی خود خسته شده‌اید و به دنبال عطرهای خوشبو با ماندگاری طولانی و پخش بوی بیشتر برای فصل تابستان هستید گزینه‌های عنوان شده انتخاب فوق العاده‌ای هستند که با داشتن رد بوی ماندگار تا مدت‌های مدید، یادآور شما در مکان‌های مختلف خواهند بود.

    امروز: یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ برابر با ۱۸ محرّم ۱۴۴۵ قمری و ۰۶ اوت ۲۰۲۳ میلادی

    ماندگارترین ادکلن مردانه عطری است از دیار ایالات‌متحده که در سال ۲۰۰۹ راهی بازار شده است. این عطر طبعی معتدل دارد و در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای قرارگرفته است. در کل این عطر به اتحاد تضادها شهرت دارد که برازندگی بی‌قاعدگی را در هم می‌آمیزد. این عطر در گروه بویایی شرقی ادویه‌ای قرار دارد و برای فصول سرد شما محصولی ایده ال به شمار می‌آید.

    نکته بعدی در مورد این اسپری بزرگ بودن قوطی اش است. ارتفاع قوطی مونت بلک از سایر اسپری های موجود در بازار بلند تر بوده و به همین خاطر می توان زمان بیشتری از استفاده از آن لذت برد.

    رنگ مو یک ماده شیمیایی است که اگر از نوع مرغوب و باکیفیتی نباشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به موها شود و علاوه بر این ماندگاری خوبی نیز نداشته باشد.

    نت اصلی: کهربا، گل یلانگ ، انگور فرنگی سیاه، هلو ، یاس بنفش

    ماندگار. [ دْ / دَ / دِ ] ( نف مرکب ) کسی که در جایی اقامت ( دایمی یا طولانی ) کند. پایدار. بادوام. آنکه بماند. ماندنی. مقابل رفتنی. آنکه آهنگ ماندن کرده است ؛ مهمانها ماندگار نیستند ( برای شب یا روز نمی مانند ).

    If you liked this article and you would like to obtain far more details with regards to بهترین عطر مردانه kindly stop by our internet site.

You must be logged in to reply to this topic.

Topic Tags