• February 25, 2024 at 9:28 am #4752
    Duane Petrie
    Participant

    اگر هم اهل شب نشینی و مهمانی هستید، بهتر است از ادکلن‌های لایه لایه استفاده کنید، که نت‌هایشان در مراحل مختلف باز می‌شوند.

    کمپانی فرانسوی شنل، این عطر مردانه را با غلظت ادو تویلت در سال ۲۰۱۰، غلظت ادو پرفیوم در سال ۲۰۱۴ و با غلظت پرفیوم در سال ۲۰۱۸ تولید و روانه بازار کرد. نسخه پرفیوم بلو دی شنل، از نظر نت های تشکیل دهنده با نسخه ادوتویلت و ادوپرفیوم تفاوت هایی دارد. ما بلو د شانل را به عنوان یک عطر مردانه خنک می شناسیم اما طبع نسخه پرفیوم کمی به اعتدال رسیده و طبع معتدل دارد. پرفیوم از غلظت بالاتری برخوردار است و این مسئله مستقیما می تواند بر روی پخش بو و ماندگاری این عطر مردانه تاثیر داشته باشد.

    تخصص فروشگاه عطر لیلیوم فروش عطرهای نیش؛ خاص و لوکس است و به دنبال جذب مشتریان خاص از اقصی نقاط ایران است. هم اکنون این فروشگاه به عنوان برترین فروشنده عطرهای نیش و لوکس در ایران سعی دارد تا هچنان کار خود را در زمینه عطرهای لوکس و گرانقیمت گسترش دهد و از همه علاقمندان در این زمینه دعوت به همکاری میکند.

    در واقع عطر‌هایی با طبع گرم مناسب زمستان و پاییز و ادکلن‌هایی با طبع معتدل انتخاب ایده آل برای فصل تابستان و بهار هستند؛ اما اگر علاقه‌ای به تعویض عطر در فصول مختلف سال ندارید پیشنهاد می‌کنیم با خرید عطرهایی با طبع معتدل یک امضای شخصی ماندگار را برای همیشه از خود به یادگار بگذارید.

    رایحه‌های به کار گرفته‌شده در این عطر اعجاب‌انگیز قدری سبب ترش شدن این عطر در کنار شیرین بودن آن شده است. شاید رنج قیمتی این محصول قدری بالا باشد اما بدون تردید رایحه دل‌انگیز آن شمارا راضی خواهد کرد.

    ست عطر و رایحه مد و اکسسوری همه محصولات مد و اکسسوری زیورآلات طلا دستبند طلا

    لالیک وایت یا لالیک سفید در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته و رایحه بسیار غنی دارد. شاید بتوان گفت به عنوان یک عطر مردانه مطمئن جهت هدیه دادن، لالیک وایت می تواند گزینه درست و مناسبی باشد چرا که اکثر آقایان از این رایحه خوششان می آيد.

    این عطرها با فرمولاسیون استثنایی خود، نه تنها از زمان تولید خود جذاب و پر فروش بوده اند، بلکه به دلیل آکوردهای زیبا و موزونی که دارند،‌ جذابیت و تازگی خود را هنوز هم حفظ کرده اند.

    ماندگار (ابهام زدایی). ماندگار ممکن است به یکی از موارد زیر اشاره داشته باشد:

    ماندگارترین عطر مردانه ادکلن کرید اونتوس با رایحه‌ای خنک و تلخ برای شما در نظر گرفته‌شده است. این عطر مشهور در سال ۲۰۱۱ راهی بازار شد و توانست لقب محبوب‌ترین عطر را به خود اختصاص دهد. این عطر در گروه بویایی مدیترانه‌ای میوه‌ای قرار دارد. عطارهای مشهور الیویر کرید (نسل ششم) و اروین کرید (نسل هفتم) روند ساخت این عطر را به عهده گرفته‌اند.

    (دِ ) (ص فا. ) ۱ – کسی که در جایی اقامت (دایم یا طولانی ) کند. ۲ – پایدار، ماندنی .

    اگر از شخصیت جدی و کم صحبتی برخوردار هستید، بهتر است از عطرهایی بر پایه عنبر و مشک استفاده کنید. البته اگر در محیط کاری خود با همکاران دیگرتان در یک فضا هستید، بهتر است از این نت‌ها و رایحه‌های سنگین استفاده نکنید. چون منجر به آزردگی اطرافیانتان می‌شود.

    دو مورد از بهترین روش ها برای شفاف کردن لیوان و استکان کدر شده

    برخلاف اکثر اسپری ها که منجر به سردرد در مردان می شوند، مونت بلک لجند رایحه ای بالانس شده دارد و با بویی لوکس هرگز اذیت کننده نخواهد بود.

You must be logged in to reply to this topic.

Topic Tags