• March 3, 2024 at 10:21 pm #4852
    Madge Lambie
    Participant

    عطر زنانه با ماندگاری بالا و قیمت مناسب یکی از انتخاب‌های ایده آل خانم‌ها در فصول مختلف سال است. در واقع آن‌ها به دنبال خرید محصولی هستند که در عین داشتن قیمت مناسب پخش بوی عالی داشته باشد تا بتوانند در شرایط متفاوت از آن استفاده کنند.

    در فصل پاییز و زمستان می‌توانید ماندگاری بیشتری را باقدرت پخش بالاتری از این عطر شاهد باشید. این محصول فرانسوی طبعی گرم دارد و شمارا یک نسل جوان‌تر به تصویر می‌کشد. اگر می‌خواهید با اعتمادبه‌نفس بالا در خیابان‌های شهر قدم بزنید پیشنهاد ما خرید عطر فوق است.

    می توان گفت این عطر مردانه نیازی به توضیح و توصیف ندارد؛ چرا که از معدود عطر مردانه هایی است که قطعا نامش را اکثریت شنیده اند. کرید اونتوس مردانه در گروه بویایی چایپر میوه ای قرار گرفته است و به عنوان یک عطر مردانه تلخ و خنک شناخته می شود. نکته ای که می بایست به آن توجه کنید این است که یک عطر خنک قاعدتا شما را در هوای پاییز و زمستان اذیت نمی کند اما آنچنان که باید متوجه رایحه آن نیز نخواهید شد و میزان ماندگاری و پخش بو هم آنطور که باید حس نمی کنید.

    عطر و ادکلن همه محصولات عطر و ادکلن عطر و رایحه زنانه عطر زنانه

    این عطر مردانه از سال ۲۰۱۳ تا به حال توانسته به یکی از پر فروش ترین های برند کریستین دیور تبدیل شود. آقایانی که به دنبال یک عطر مردانه خنک و البته مرکباتی هستند، می توانند با اطمینان کامل، دیور هوم کلون را به عنوان یک انتخاب شایسته داشته باشند.

    ماندگارترین ادکلن مردانه می‌تواند ادکلن کرید سیلور مانتین باشد. این عطر سلطنتی برای اولین بار در سال ۱۹۵۵ با رایحه‌ای بسیار خنک به بازار عرضه‌شده است. اسانس‌های محبوب استفاده‌شده در این عطر آن را برای فصول گرم سال بسیار ایده آل کرده است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید اسپرت بودن این عطر و استفاده هم‌زمان آقایان و خانم‌ها از این عطر از مؤلفه های بارز آن به شمار می‌آید.

    از دیگر ویژگی های این محصول میتوان به : پوشش دهی خوب، درصد آمونیاک پایین، روغن بادام، ترکیبات روغن فندق و روغن کنجد و همینطور عصاره سبوس برنج اشاره کرد.

    رنگ پوست و میزان چربی و خشکی آن از عامل‌های تاثیرگذار در میزان پخش بوی عطر و ادکلن به شمار می‌آیند، بنابراین اگر قصد خرید عطر زنانه با ماندگاری بالا را دارید اما درباره بو و رایحه آن مطلع نیستید بهتر است ابتدا نت‌های کاربردی را بشناسید.

    جستجو برای تغییر پوسته سایدبار نوشته تصادفی آپارات

    از بهترین عطر های مردانه با ماندگاری بالا می‌تواند ادکلن کاپیتان بلک باشد که محصول کشور فرانسه است. این محصول به دلیل اسانس‌ها و روغن‌های گیاهی بسیار متنوعی که در آن استفاده‌شده است برای چهارفصل شما در نظر گرفته‌شده است. روزهای سرد پاییزی و بهار خود را با کاپیتان بلک می‌توانید متفاوت‌تر از هر زمان دیگری به تصویر بکشید. در سال ۲۰۰۶ ساخت این عطر زیر نظر کمپانی جان وین به انجام رسیده است.

    این بوها شامل برگ انجیر و مشک سفید (اسپری سبز)، بالنگ و چوب خیس خورده (اسپری سفید)، و آب نارگیل و چوب صندل (اسپری سبز تیره) می شود.

    معمولا هر عطر ۳ نت ابتدایی، میانی و پایانی دارد که در هر نت می‌توانید یک رایحه خاص را استنشاق کنید.

    نت‌های موجود در بهترین ادکلن مردانه معروف اغلب قدرت و مردانگی را به رخ می‌کشند و به خوبی گویای جنسیت مردانه هستند.

    عطر و ادکلن زنانه عطر و ادکلن مردانه کودک عطر و ادکلن بر اساس نوع

    If you adored this information and you would like to receive additional info pertaining to خرید عطر مردانه (aranika.com) kindly see the web-page.

You must be logged in to reply to this topic.

Topic Tags