• February 24, 2024 at 2:02 am #4714
    Duane Petrie
    Participant

    ارسال توسط نیلوفر متین ۲۰ آذر بهترین ادکلن های مردانه با ماندگاری بالا سبب می‌شوند شما از دست‌به‌جیب شدن برای خرید عطرهای متفاوت در امان بمانید. برخی از عطر ها تا دو روز ماندگاری دارند و این امر نشان از متریال بسیار مرغوب برای این محصولات است. اگر عطر و ادکلن را بعد از استحمام به‌جای لباس بر روی پوست تن خود اسپری کنید ماندگاری آن مدت‌زمان طولانی‌تری با شما همراه خواهد بود.

    برند فراری یکی از برند هایی می باشد که کم تر کسی پیدا می شود که نام فراری را نشنیده باشد. این عطر نیز که قیمتی ما بین ۱۵۰-۲۰۰ هزار تومانی دارد در نت اولیه خود رایحه پرتغال خونی، لیمو شیرین ، اسطوخودوس را خواهد داشت و سپس با ترکیب شدن آن در نت میانی با رایحه های هنداونه، سیب سبز، و آویشن رایحه ای میوه ای و گیاهی را پخش خواهد کرد که تداعی کننده یک روز عالی در طبیعت می باشد.

    آزارو ویزیت عطری است گرم و تند که در سال ۲۰۰۳ راهی بازار شده است. این عطر مردانه سبب جذابیت و وقار بیشتر شما می‌شود. آنیک مناردو عطار مشهور این عطر را در گروه بویایی چوبی تند قرار داده است. از همین رو برای فصول سرد شما یک محصول ایده ال محسوب می‌شود.

    ماندگاری این عطر در هوای خنک تا بیست‌ودو ساعت و در هوای گرم تا یازده ساعت عنوان‌شده است. همچنین به‌گونه‌ای طراحی‌شده است که در آب‌وهوای شرجی تا هشت ساعت ماندگاری دارد. این محصول آمریکای در زمان اسپری کردن روی لباس تا ۴۸ ساعت برای شما با همان عطر و بوی اولیه قابل‌استشمام است.

    اگرچه رایحه معطری که از شما در فضا پخش می‌شود، مشهود نیست. اما می‌تواند تاثیر بسیاری نسبت به دیدگاه اطرافیانتان بر شخصیت شما داشته باشد.

    عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو استرانگ ویت یو امبر عنبر زنانه…

    لالیک وایت یا لالیک سفید در گروه بویایی چوبی مشک گلی قرار گرفته و رایحه بسیار غنی دارد. شاید بتوان گفت به عنوان یک عطر مردانه مطمئن جهت هدیه دادن، لالیک وایت می تواند گزینه درست و مناسبی باشد چرا که اکثر آقایان از این رایحه خوششان می آيد.

    بهترین ادکلن مردانه با ماندگاری بالا- کرید سیلور مانتین

    امروز: یکشنبه, ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ برابر با ۱۸ محرّم ۱۴۴۵ قمری و ۰۶ اوت ۲۰۲۳ میلادی

    این آلبوم پس از مرگ ناصر عبداللهی در زمستان ۱۳۸۵ منتشر شد .

    این عطر مردانه محبوب در سال ۲۰۱۱ زیر نظر کشور فرانسه طراحی و تولیدشده است. اگر می‌خواهید صاحب یک عطر متمایز تلخ و تند باشید ما به شما پگاسوس را توصیه می‌کنیم. نام این عطر برگرفته از یکی از اسب‌های افسانه‌ای یونان باستان است.

    عطر ادکلن جورجیو آرمانی امپریو استرانگ ویت یو امبر عنبر زنانه…

    نوتس های پایه ای در این اسپری درخت تانکا و چوب صندل هستند.

    این محصول نیز بصورت کیت عرضه شده است و تمام لوازم مورد نیاز برای رنگ کردن مو در خانه درون این کیت قرار داده شده است.

    If you loved this information and you would certainly such as to receive more details concerning خرید بهترین عطر مردانه kindly see our site.

You must be logged in to reply to this topic.

Topic Tags